torstai 27. helmikuuta 2014

Jotain uutta

Kuten varmaan huomaatte blogin ulkoasu on kokenut täydellisen muutoksen. Koirien ja omaa esittelysivua olisi tarkoitus vielä vähän fiksailla jossain välissä mutta muuten on aika lailla jo valmista. Kommenttia saa heittää ja parannusehdotuksia toki myös jos tulee mieleen! Muista uudistuksista sen verran että blogilta löytyy nyt myös facebook-sivut ja sivupalkista linkit myös instagramiin ja petsieen. Käykää siis rohkeasti tykkäämässä niin pysytte paremmin kartalla meidän menoista.



Aemmin mainitsin että me panostetaan tokoon ja niin me ollaan myös tehty! Tiistain ohjatuista kasasin teille pientä videota. Mitkään onnistuneimmat treenit noi ei tosiaan ollut. Koira oli vähän heikossa vireessä, mutta näkee nyt edes vähän missä me mennään. Alotettiin myöskin mun kauheesti välttelemän noudon opettamista, mutta hyvinhän se lähti käyntiin. Seuraavaksi pitäisi vaan saada tuo tuomaan tunnari mulle käteen asti niinkuin se tuo lelutkin. Onneks meillä ei kuitenkaan oo mikään kiire!


6 kommenttia:

  1. Mikset opeta suoraan noutokapulalla, miks just tunnarilla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa a :D mä oon sen verran aloitteleva näissä toko hommissa että teen vaan niinkun kouluttaja käskee :D

      Poista
  2. Mersussa on jotenkin jotain samaa ku Jalissa. Mä oon aikasemminki näitä videoita kattonu ja lueskellu, että kuulostaa ja näyttää tutulta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meinasin itseasiassa sanoo samaa joskus kun jotain teidän videota kattelin. :D

      Poista