sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Lopun alku vai alun loppu?

Mä lupasin ryhdistäytyä. Mä lupasin tehdä sitä ja tätä ja tota. Mutta nyt mun on vaan pakko todeta että blogi saa jäädä toistaseksi. Kiitän kaikkia mukana olleita, uusia ja vanhoja lukijoita. Jopa teitä kusipää-anonyymejä. KIITOS. 

Liikaa muutosta, liikaa surua. Mä lähden nyt Bettyn kanssa lenkille. Mietin asiaa ja palaan blogin ääreen kun sen aika on. Oli se sitten viikon päästä tai ensivuonna. Mä palaan kyllä, mutten osaa sanoa milloin. Mä rakastan bloggaamista ja tätä kaikkea paskaa mitä tää sisältää, mutta nyt oon vaan tultu siihen pisteeseen että mäkään en pysty tähän. Mäkään en ole yli-ihminen. Seuraavan biisin myötä sanon teille kaikille tasapuolisesti hei hei. 

1 kommentti:

  1. Voi ei! :( Toivottavasti palaat pian, olen ollut tosi huono lukija kun harvoin mitään kommentteja kirjoitan, mutta on ollut tosi hauskaa seurata teidän touhuiluja. Jään odottelemaan uusia postauksia. Koeta pärjäillä, olo on varmasti hankala! <3 :(

    VastaaPoista